duminică, 25 aprilie 2010

Care e realitatea ta?

Eu sunt centrul ciclonului. Tu esti centrul ciclonului. De aceea nimic din ceea ce se intampla in jur nu conteaza pentru mine. Daca apare o tornada, ori totul se reduce la sunetul minunat al izvorului sau al vantului-eu voi fi martora la amandoua. Si voi fi aceeasi! In ceea ce priveste fiinta mea interioara,ea va ramane neschimbata in orice situatie. Asta e ceea ce stiu: lucrurile se pot schimba,dar fiinta trebuie sa ramana absolut neschimbata.
Lucrurile se schimba,aceasta este natura lor. Intr-o zi esti sus,in alta esti jos...Intr-o zi esti ''normal'',intr-alta esti ''anormal''...Dar este  ceva in tine care va fi intotdeauna la fel. Aceasta va fi realitatea ta! Eu imi traiesc realitatea MEA, nu visele si cosmarurile care se invart in jurul ei. Voi ce faceti? Care e realitatea voastra?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu